Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 grudnia 2011

Brak czasu ;) (2.11.11r.)

Hej.

Jak można było zauważyć nie było mnie cztery dni. Niestety ostatnio mam strasznie mało czasu ;/. Niedługo koniec pierwszego półrocza, a ja mam kilka jedynek do poprawienia. Chcę mieć średnią powyżej 4.0, ale nie wiem czy to realne. Ja nie jestem dobra w zapamiętywaniu z lekcji jak ma wiele dobrze uczących się osób. Ja muszę sobie wszystko w domu przypomnieć trzeba mi znowu tłumaczyć. Po prostu mózgowcem to ja nie jestem. A szkoda. Marzy mi się 5 lub 4 z matmy albo z fizyki... ale to tylko marzenia. Wdałam się w tatę z nauką, bo nie mam dobrej pamięci, a co dopiero z zapamiętywaniem co pani lub pan nauczyciel/ka mówił/a. No, ale cóż w życiu na pewno chcę coś osiągnąć. Muszę się wziąć w garść i uczyć się więcej. Mimo, że i tak się uczyłam. Posty będę się starała często wstawiać także nie martwcie się ;). Czasami niestety stoi na tym przeszkoda. Dziele komputer z mamą, a moja mama jest nauczycielką i też musi korzystać co jest nieco denerwujące;X. Dobra kończę, bo zaraz mój brat wraca. Paaa;)

5 komentarzy:

  1. ja w tym roku mam straszną średnią ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama też jest nauczycielką, żółwik ! xD

    Z fizyki to też chociaż 4 chciałabym mieć, pomarzyć można.. ;F

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog zapraszam do mnie. Obserwuje i liczę na to samo .

    OdpowiedzUsuń