Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 grudnia 2011

Dom, trening, śnieg! (9.12.11)

Cześć!

Dziś wstałam o godzinie 9.00(wreszcie mogłam się wyspać), ponieważ nie poszłam dziś do szkoły. Jaka miła niespodzianka mnie spotkała, gdy wyjrzałam za okno a tam...śnieg! Pomyślałam wtedy "no wreszcie!". Mam głęboką nadzieję, że utrzyma się on do świąt. Wczoraj niestety nie mogłam napisać noty, bo byłam na treningu. Mówię wam, ale było zajebiście(sorry za słowa ;P). Wygłupiałyśmy się mimo, że rzadko to robimy(w sensie, że na treningu). Powiem wam, że przez to wygłupianie dobrze mi szła gra. Facet siedział na ławce i parzył jak robimy z siebie idiotki;). No, ale cóż... nie obchodzi mnie co sobie myśli ;). Jak poszłyśmy do szatni to już nie mogłam z niej wyjść. Cały czas jakaś dziewczyna mówiła coś, a pozostałe się śmiały. Nie wiem czy wam mówiłam. Kiedyś w szkole mieliśmy zrobić sałatkę i ktoś tam przyniósł mąkę(nie wiem po co) i wszyscy w klasie wciągali xD. Później całą przerwę kichałam tą mąką. Jak sobie to przypomne... to aż mi się śmiać chce ;D. Może przejdę do dzisiejszego dnia. Teraz siedzę na krześle w jadalnie i boli mnie kręgosłup   od garbienia się. Mój brat (mały) siedzi na kanapie w salonie i rysuję, ponieważ nie poszedł do przedszkola, bo jest przeziębiony, a moja mama jest w pracy, a że ja mogłam z nim zostać to musiałam zostać;/. W sumie nie jest aż tak źle. Jest godzina prawie 12.40 także luz;). 
   Kilka dni temu oglądałam z moją siostrą cioteczną film. Mówię wam świetny! Zachęcam do obejrzenia. Oto on:


Jest on z moją ulubioną aktorką także musiałam obejrzeć i się nie zawiodłam. Jest to film na podstawie książki. Książki nie czytałam, ale na pewno była by świetna. Polski tytuł to "Sztuka dorastania". Możecie sobie go za darmo obejrzeć na stronie zalukaj.

To co? Ja się już z wami żegnam.
Do usłyszenia ;)

4 komentarze:

  1. też bardzo lubię tą aktorkę:) jest śliczna:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:* zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w wolnej chwili na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny? Może go zobaczę !
    pozdrawiam + obserwuję
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  4. extra blog!
    bd obserwować ;**

    OdpowiedzUsuń