Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 grudnia 2011

Nudne dni szkolne i nauka ;/. (14.12.11)

Hej.

Ostatnie dwa dni były strasznie nudne i ten dzisiejszy też. Nic się w szkole nie działo. Jak zwykle mamy kartkówki, sprawdziany..;/. Jutro mam kartkówkę z matematyki i to jeszcze z takiego trudnego działu. Ogólnie ja mam słabą pamięć dlatego nie uczę się zbyt dobrze. Na półrocze będę miała aż jedną szóstkę. Z w-f. Dwój też mam trochę, bo z... matmy(zależy czy też dobrze napisze spr), z fizyki na pewno i chyba z historii, ponieważ mamy głupiego nauczyciela i z informatyki też(wiem, że myślicie,że infa łatwa, ale mnie uczy dyra, a ona jest taka surowa... u niej jest niemożliwe mieć 6) ;X. Ale co ja się tam będę przejmować ocenami są ważniejsze sprawy ;]. Ogółem już dla mnie jest koniec tygodnia. Czwartek nudny, głupie lekcje i jeszcze trening i wywiadówka. Strasznie nie lubię mojego wychowawcy i pewnie naskarży się mojej mamie, że do niego pyskuje i go pouczam xD. Eee tam. Mówiłam już mojej mamie, że on jest jakiś chory i powiedziałam, że pewnie jakiś bzdur jej nagada ;D. Zaraz jakiś film sobie włączę, bo nie mam co robić, a że mam ochotę sobie coś obejrzeć to czemu nie;). Miłego czwartku i piątku Paaaa ;)

1 komentarz: