Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 stycznia 2012

I znowu do szkoły+fajny film ;) (8.01.12r.)

Hej ;d

Powiem wam, że weekend minął mi nawet nieźle. Byłam u siostry, a potem ona do mnie z koleżanką. Jakoś te dni szybko zleciały. A jutro? Do szkoły ;/. Nie ma co się aż tak przejmować. U mnie ferie są za 2 tygodnie;d, 23 stycznia się zaczynają. Myślę, że do szybko mi zlecą te dni... Kurdę.. nie mam czego już pisać xD. A właśnie! Przypomniał mi się zajebisty film (inaczej określić tego nie można;D). Mianowicie nazywa się "Kocha, lubi, szanuje". Mówię wam. Jest bardzo ciekawy i taki życiowy. Polecam wam na jakiś wieczór z koleżanką, mamą, a nawet chłopakiem :P. Oto zdjęcie:


Jest on z bardzo fajną aktorką Emmą Stone. Wcześniej jakoś za nią nie przepadałam, ale w tym filmie na prawdę świetnie zagrała! Także... jak macie czas to obejrzyjcie koniecznie;d Mam nadzieję, że się wam spodoba mimo, że przez pierwsze 30 min trochę przynudza, ale potem... rozkręca się na maksa ;).

3 komentarze:

  1. lubie Emme i filmy z nią ;) więc może pokusze sie o obejrzenie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Dzięki :)


    ja mam ferie dopiero w lutym niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja już ferie zaczynam od 16 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń