Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 stycznia 2012

Nudne dni i okropny wiatr (6.01.12r)

Cześć ;)
Mówię wam.. jaka wczoraj u mnie masakra na dworze była.. wracałam o 13 ze szkoły i tak wiało.. do tego padał śnieg z deszczem ... jak przyszłam do domu byłam cała mokra i było mi zimno. Wtedy tylko zrobić herbatkę w największy kubek jaki się posiada, pod koc i do tego komp;d. Na dodatek miałam ochotę iść na trening, ale facet od w-f odwołał, bo nie mógł przyjść...;/. Ok godziny 17.30 poszłam do Beaty (młodsza siostra). Kilka dni temu jej rodzice kupili ps3 move. Nie wiem czy wiecie na czym to polega dlatego podam wam trochę informacji ;). Otóż mając ps3 move trzymasz takie urządzenie, które wygląda jak mikrofon i grasz. Możesz sobie wybrać grę. Np siatkówkę plażową.  Ruszasz tym "sprzętem" który trzymasz w dłoni i serwujesz, odbijasz dołem, górą. Jak tylko chcesz. I to jak się ruszasz pokazuje na ekranie. Mówię wam ful wypas. Też chciałabym takie cudeńko w domu ;). No, ale niestety to jest drogie..;X.  Co ja jeszcze mogę wam opowiedzieć. Hm. Ogółem te dni były nudne, szare. W czwartek miałam sprawdzian z matematyki. Wydaję mi się, że słabo mi poszedł.. w ogóle bym trudny. A właśnie! Oglądacie serial "Julia"? Ja zaczęłam i powiem wam, że nawet mi się podoba. Wciągający. Mimo, że w telewizji były dopiero 4 odcinki można się już zafascynować ów serialem xD. Naszła mnie ochota na jakiś film.. tylko jaki? Jestem filmo maniaczką dlatego dużo już ich obejrzałam. Co się kogoś spytam "Polecisz mi jakąś komedie?" to mówią te takie podstawowe, które już dawno obejrzałam. Dlatego ostrzegam ;d nie wciągnijcie się w filmy xD. Oczywiście żartuję. Mimo, że ja jestem za tym by "oglądać filmy" niż czytać. Nie mam dobrej wyobraźni dlatego też wole obejrzeć coś niż przeczytać. Dobra to ja już kończę;d

Kocham ten film :D
Do zobaczenia! :]

6 komentarzy:

  1. Świetny blog :)
    Ja również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Pak job Ads and advertisements for Karachi,Lahore,Quetta,Peshawar,Multan,Hyderabad,Rawalpindi,Islamabad and http://allpkjobz.blogspot.com all cities of Pakistan.

    OdpowiedzUsuń
  3. też kocham ten film :D druga część też jest podobno fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie wydaje ze kazdy sprawdzian z matmy jest trudny:)
    ale naszczescie jakos wyciagam na 3:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ostatnio obejrzeć ten film ale nie byłam pewna czy jest fajny xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. racja, Kac Vegas jest świetne ;D

    OdpowiedzUsuń