Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Szkoła ...;x (2.01.12r)

Witajcie w roku 2012 ;)

Ten dzień nie zaczął się dobrze. Nie chciało mi się wstać... całą pierwszą lekcję i równocześnie najgorszą z całego poniedziałku(fizyka) byłam zaspana.. nie chciało mi się nic pisać,  co dopiero liczyć.
Marzyłam, żeby ta lekcja się skończyła. Na szczęście dość szybko zleciała. Po fizyce był już luz. Tylko plastyka, 2 infy i 2 w-f, matma i na chate. Na szczęście bez stresów, bo na wszystkich lekcjach siedziałam cicho :). Bo komu chce się gadać, gdy chce się spać? Mi na pewno nie ;d. Jutro na pewno trochę odeśpię, ponieważ mam na 10 do szkoły :D.  Ech.. jutro też trening. No, ale co ja będę narzekać takie jest życie, a że coś chcę osiągnąć w sporcie to muszę trenować przecież samo z siebie nie przyjdzie umiejętność zakurwistego ataku xD(ajm sori za słowa:D). Trochę mi jeszcze brakuje do porządnego, dlatego chcę nawalać;d Właśnie! Moje jedyne postanowienie na rok 2012:
- Naucz się zakurwiście atakować!:DD
Dobra koniec z tymi "ładnymi" słowami. Hmm.. co ja jeszcze mogę napisać. To chyba tyle. Do zobaczenia następnym razem ;]. Czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść! ^^

PS (wreszcie się dowiedziałam jak pisać poprawnie PS :D hartcor xD)
Mam dla was fajną nutę z sylwestra, której cały czas słuchałam (przy okazji tańcząc).


3 komentarze: