Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 listopada 2011

Brzydka pogoda, złe samopoczucie i zawody (14.11.11).

Cześć.

Ech... zaczął się następny tydzień. Już pierwszą lekcję powitał mnie i moją klasę sprawdzian z fizyki. Poszło mi nie za dobrze, ale mam nadzieje, że będzie ta 2, bo na 3 nie mam co liczyć. Ogólnie nie jestem dobra z przedmiotów ścisłych i nie lubię ich po prostu. Matematyka była zawsze moim odwiecznym problemem. Już nie wspominając o chemii ..czarna magia po prostu! No, ale cóż trzeba się pogodzić z tym, że człowiek nie jest we wszystkich dobry. Tak samo mam z wyobraźnią ... jestem do bani jeżeli chodzi o plastykę lub jakiekolwiek rysunki. Jestem pewna, że gdybym miała talent w malarstwie bym lubiła to robić. Ale tak niestety nie jest. Tak się zastanawiam...w czym ja jestem dobra? Chyba w niczym. Chociaż w sporcie może, przecież poszłam do klasy sportowej także by mnie nie przyjęli gdybym niczego nie umiała. Nie wiem już co mam pisać ... nie mam takiego natchnienia :). aa! Wiem. Muszę się z wami podzielić tym, że w czwartek jedziemy na zawody z siatkówki. Także trzymajcie kciuki za nas!;). Po za tym dziś jak wstałam nie za dobrze się czułam i ledwo co doszłam do szkoły, a nie mam blisko ... Chciała bym  mieć do centrum bliźiutko tak ze dwa kroczki, a nie 2 kg. Otóż moja szkoła znajduje się w centrum mojego miasta i dlatego mam daleko do niej. Czy wy też tak macie jak jest brzydka pogoda czujecie się takie puste, nie do życia? Bo ja tak i to bardzo. Teraz gdy tak siedzę na łóżku i pisze tego posta wcale nie czuję się idealnie. Boli mnie głowa i najchętniej bym poszła spać, ale chcę dokończyć posta ;). Może już was nie zamęczam. Sądzę, że jutro też coś napisze. Chociaż nie obiecuję bo jutro czeka mnie dość ciężki dzień. Szkoła, trening i chciałam się też wybrać na zakupy. Pewnie w domu będę o 19, ale postaram się napisać co się działo w  dniu :). 

Do następnego razu!
Pa:)


1 komentarz:

  1. Dla mnie najgorsza jest fizyka. W podstawówce narzekałam na matmę, ale teraz porównując ją do fizyki, nie wydaje się aż taka zła... xD

    Powodzenia na zawodach ! :D

    OdpowiedzUsuń