Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 listopada 2011

Przemyślenia. (24.11.11r.)

Hej ;)

Dzisiaj mam dla was krótką notkę. Ostatnio nic się nie działo specjalnego w moim życiu. Wczoraj odkryłam niesamowity program, który emituje kanał "MTV POLSKA". Nazywa się on "Gdybyście naprawdę mnie znali". Opowiada on o jedno dniowym programie, który przeprowadza się w liceach. Oczywiście nie jest on polski. Wiecie jacy ludzie są. Przezywają, plotkują fałszywie itp. Nie mówię, że jestem aniołkiem jbc :). Ten program ma na celu otwieranie się uczniów nawzajem. Opowiadają o swoim życiu. Uczą się jak być lepszym człowiekiem. Powiem wam, że ja też się czegoś nauczyłam. Nie będę potępiała słabszych. Co niestety zdarza mi się i nie jestem z tego powodu dumna z siebie. Jeżeli i wy chcecie wzruszyć się to zapraszam do obejrzenie tego programu w internecie. Zacznijcie od odcinka 1 bo jest najbardziej wzruszający ;(. Teraz się już z wami żegnam a na koniec macie linka do strony i zdjęcia.
[KLIK]





Do zobaczenia ;]

1 komentarz: