Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 listopada 2011

Sprzątanie, a później relaks. (12.11.11r.) ;)

 Hej!

   Właśnie tak sobie siedzę popijając pepsi i myślę co będę robić jutro. Postanowiłam, że jutro muszę odrobić wszystkie lekcje na poniedziałek, przeczytać lekturę i nauczyć się na sprawdzian z fizyki z działu, którego nie rozumiem. No, ale cóż... spróbuję własnych sił i się nauczę na tą 2+ ;P. We wtorek zamierzam iść z przyjaciółką na zakupy, ponieważ muszę sobie kupić jakąś fajną bluzkę i jakiś szal planuję nabyć tzw. komin ;). Także we wtorek możecie się ciekawej notki spodziewać, bo mam też angola, a jak już wiecie bądź nie siedzę w ławce z wsiunem więc będzie ciekawie :D. Może już starczy o tych moich planach... bo was zanudzę ;) 
    Dzisiejszy dzień już z rana był do bani, bo dziś sobota ... a w sobotę moja mama jest wkurzająca. Wpadła jak zwykle do mojego pokoju i mówi zrób to zrób tamto zrób sramto. Ale dobra nie sprzeciwiałam się. Poodkrzałam dół i pościerałam kurze w salonie, a potem ogarnęłam pokój. Jestem wolna jeżeli chodzi o sprzątanie także zajęło mi to do godziny 14, aż do obiadu. Po obiedzie... ach.. wreszcie relaks tylko komp i ja :). Po wyłączeniu komputera o godzinie bodajże 16.15 zaczęłam czytać gazetę. Dużo osób dziwi się, że czytam gazety dla starszych babek xD, ale wierzcie mi to nie jest byle jakie gazety. Tam ludzie opisują swoje historie z życia i to czasami wzrusza czasami wkurza:). Dam wam zdjęcie mojej "najs" gazetki ;P


Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o takiego typu gazetach zachęcam do kupna :). Po przeczytaniu czasopisma włączyłam telewizor i akurat zaczynał się program "Pamiętniki z wakacji" i kogo tam dostrzegłam? Darka z trudnych spraw! ;D Byli też tacy przystojniacy także obejrzałam do końca ;) Skończyło się to dosłownie 25 minut temu więc można się domyślić do potem robiłam.
I to był mój cały dzień:]
Na koniec mam dla was fajne wykonanie wokalisty z Linkin Parka piosenki "Rolling in the deep":)



Paa:*

6 komentarzy:

  1. Czytałam kiedyś tą gazetę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama lubi tą gazetę, mi jak coś się spodoba to przeczytam, ale przeważnie to ją przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja jak wstaję to od razu na równe nogi i robię co mi każą.
    Jeśli chodzi o gazety, cóż... gdzieś taką widziałam, moja babcia taką czytała, ale ostatnio chwyciło mnie na gazety z wiedzą, różnymi ciekawostkami, no wiesz.. nauka. ;)
    Przesiedziałaś w domu xD
    Ja byłam u koleżanki, ale nudziłam się gorzej niż w domu i jeszcze ktoś przychodził i się coś pytał, jak mnie zostawiła samą to było mi tak nieręcznie.
    Ja nie oglądam telewizora, nie mam do tego warunków. Siostra całymi dniami ogląda bajki, może nawet nie ogląda tylko muszą być włączone nawet jeśli bawi się obok, jak tylko dotknę pilot to krzyk. A jak już zaśnie wieczorem to mama zasiądzie a ja nie mam ochoty oglądać seriali, jakoś mnie to nie kręci.
    O taaak, 2+ ... też na to liczę. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Linkin Park, Roocks :P dobra jest tez ta piosenka ''waiting for the end'' pozdr.;)
    zapraszam chetnie na mojego bloga ;)

    http://lukipuss.blogspot.com/

    XOYO Lukipuss

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lobię Linkin Park:) Blog prowadzisz też bardzo fajnie:) Pozdrawiam Obserwuję i Zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń