Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 listopada 2011

Muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka :P

Cześć!

  Dzisiaj mam dla was coś ciekawego o muzyce, której słucham :]. Jak pisałam w nocie  "coś o mnie" słucham trochę cięższej muzyki, głównie rocka. Czasami jak mam wesoły dzień włączam sobie metal i tańczę jak głupia ;d . Oczywiście są też te dni w których człowiek jest zmęczony, niewyspany czy ma doła. Na to również mam lekarstwo. Odpalam Green Day i robię pompki (na razie tylko damskie xD). Wiem, wiem jest to co najmniej dziwne no, ale cóż..co ja poradzę, że to mnie odpręża :D Gadanie, gadaniem. Do dzieła. Przedstawiam wam trzy moje "aktualne" ulubione piosenki:

Tak, tak ;d wokalista wygląda tu strasznie dziwnie ;d, ale to jest dość stary teledysk :P 


Druga moja ulubiona "obecna" piosenka to:

Zobaczcie teraz wokalistę.;d im starszy tym fajniej wygląda xP


I trzecia pioseneczka to ta weselsza, gdy robię pompki ;d



I to chyba wszystkie moje ulubione piosenki ostatnich tygodni :) Miłego oglądania i słuchania!

Do zobaczenia! :]

3 komentarze: